Jak funguje reklama na Facebooku?

Reklama v této síti funguje velmi efektivně. Je to zejména proto, že uživatelé Facebooku při své registraci zadávají poměrně podrobné údaje o své osobě a díky tomu je možné reklamu velmi dobře cílit. Další údaje o uživatelích získává Facebook monitorováním jejich chování, analýzou jejich oblíbených stránek a v neposlední řadě i dat o jejich přátelích. Platební modely jsou klasické. Buď za zobrazení nebo za proklik.

Výhody

Výborná možnost cílení, volby platebního modelu, přijatelná cena. To jsou všechno výhody Facebooku jako reklamního média. Pokud vytvoříte stránku s dostatečným počtem fanoušků, získáte silný nástroj pro komunikaci vašich výrobků i služeb.

Nevýhody

Mezi hlavní nevýhody řadím omezené možnosti platby za reklamu. Zaplatit můžete jen kartou nebo přes účet PayPal. Následná fakturace ze systému po jednotlivých dnech také není zrovna optimální.

Kontaktní formulář

Pokud máte zájem o mé služby nebo o nezávaznou konzultaci, můžete mne kontaktovat telefonicky nebo pomocí formuláře.

Go to top