O mně
Svůj první online projekt jsem realizoval v roce 2005. Jednalo se o redesign webových stránek společnosti Terinvest s.r.o.
Naplno jsem se začal online marketingu věnovat od roku 2007, kdy jsem nastoupil do společnosti Globus na pozici Online marketing specialist. Zde jsem realizoval mnoho zajímavých projektů, např. webové stránky:
• Vinotéka Globus – e-shop s prodejem vín
• Mimi klub Globus – webové stránky věrnostního programu
• Globus Bonus – webové stránky věrnostního programu
• Globus.cz – nové webové stránky
• Redesign Globus.cz – redesign webových stránek
projekty z oblasti online komunikace:
• reklamní kampaně (Google, Facebook, Seznam)
• správa sociálních sítí
• mobilní marketing
Mezi nejzajímavější projekty, kterých jsem se účastnil, patří bezesporu redesign webu tetadrogerie.cz, kde jsem měl na starosti řízení projektu. Vzhledem k tomu, že s mojí prací byl zákazník spokojen, byl jsem přizván i k dalšímu projektu a to vývoji e-shopu na stejném webu tohoto velkoobchodu a provozovatele prodejen s drogistickým zbožím.
Další zajímavý projekt byla výroba nového webu s e-shopem pro registrované partnery firmy Building plast, spol s r.o., který je známý svými nátěrovými hmotami Sokrates. Zde jsme kromě klasického e-shopu řešili i import dat ze starých webových stránek a komunikaci s účetním softwarem.
Dále bych zmínil např. výrobu a správu stránek výstavy bytovashow.cz včetně podpory návštěvnosti stránek. Nebo spolupráci s veletrhy For Toys a For Fishing v rámci reklamní kampaně na sociálních sítích.
Proč pracovat se mnou?
- Svůj první online projekt jsem realizoval již v roce 2005
- Práce v řetězci Globus po dobu 7 let na pozici Online specialist byla tou nejlepší školou
- Následujících 7 let jako OSVČ mne posunulo v mých zkušenostech opět dál
- Zakládám si na dlouhodobé spolupráci a proto vždy hledám optimální řešení pro klienta
- Mám radost, když se klientovi daří na základě mé práce
- Sleduji aktuální trendy, ale nezapomínám na "zdravý selský rozum"
- Spolupracuji i s dalšími odborníky, abych zajistil komplexní služby
Jak pracuji?
- Identifikace potřeb klienta (webové stránky, podpora návštěvnosti, ...)
- Definice cílové skupiny (kdo je potenciální zákazník, jaké má priority)
- Přehled konkurence (s kým budeme soutěžit a v čem)
- Vymezení vůči konkurenci (v čem jsme lepší a kde je lepší konkurence)
- Rozpočet (kolik na to potřebujeme a kolik na to máme)
- Stanovení měřitelných cílů (výroba nových webových stránek, zvýšení návštěvnosti, ...)
- Cenová nabídka
- Realizace (vlastní průběh kampaně, nebo výroba stránek)
- Vyhodnocení projektu (zejména s ohledem na stanovené cíle)