Sociální sítě
Správná strategie na sociálních sítích
Správná strategie na sociálních sítích může být velice efektivní. Vzhledem k přesnému cílení, které sociální sítě umožňují, je možné minimalizovat náklady a maximalizovat výsledek kampaně.
Profilová stránka na Facebooku
Profilovou stránku na Facebooku by dnes měl mít každý podnikatel nebo firma. To samo o sobě ale nestačí. Je potřeba s ní pracovat.
Nabízím vytvoření i správu takovýchto profilů na sociálních sítích, které pomohou zvýšit povědomí o Vaší firmě nebo značce.
Prodej přímo přes sociální sítě je stále více využívaný. Mohu Vám pomoct zařadit se mezi úspěšné prodejce.
Vlastní kanál na YouTube
Videa jsou dnes nejpopulárnější formát. Pomohu Vám vytvořit svůj vlastní kanál na YouTube, kde budete moct prezentovat své služby a výrobky.
Zajímavý obsah
Pomůžeme Vám připravit zajímavý obsah. Zaujmout návštěvníka profilu je sice jen jeden z kroků, ale je to základ. Bez něj nemáte šanci ke krokům dalším.
Komunikační plán
Nestačí jen vkládat příspěvky na stránku, ale je potřeba mít správnou strategii a komunikační plán. Pak je možné dosáhnout výborných výsledků a nejen návštěvníky profilu zaujmout, ale je i překonvertovat v zákazníky.
Cílené reklamy
Čím více je reklama cílena, tím lepších výsledků dosahuje. Sociální sítě umožňují mimořádné cílení na základě údajů, které evidují u svých uživatelů a na základě jejich chování na těchto sítích.
Časté dotazy
Ale mnoho lidí Facebook rádo má a používá ho. Díky informacím, které o nich Facebook má, dokážeme přesně cílit reklamu a ta je pak značně efektivní.
Záleží na tom, co od prezentace na sociálních sítích očekáváte. Vždy se dá najít model, který bude efektivní.
Nevadí. Pomohu Vám s jeho vytvořením, případně ho vytvořím za Vás.
Vůbec ne. Od toho tu jsem, abych Vám pomohl profil spravovat a pracovat s ním, aby byl pro Vás přínosem a pomohl Vám tak propagovat Vaše služby nebo výrobky.
Vždy se dá najít téma, které bude pro Vaše zákazníky nebo potenciální zákazníky zajímavé. S vytvořením zajímavého obsahu Vám rád pomohu.
Zpravidla to trvá 3 až 7 dní. Záleží také na rychlosti dodání podkladů (logo, foto, texty…) pro jeho vytvoření.
„Využijte sociální sítě pro cílené oslovení Vašich stávajících i potenciálních zákazníků“